Auping Droomreis

Op Droomreis met Auping

Wow, dat was een prachtige reis! Voor en met Auping mochten we een programma ontwerpen en uitvoeren in het kader van hun Customer Journey strategie. De Auping Droomreis hebben we het genoemd. Gisteren vond het plaats en het werd een energiek, creatief, inspirerend en inhoudelijk zeer interessant evenement. Midden in de prachtige fabriek van Auping in Deventer, met medewerkers van alle afdelingen van de organisatie, met dealers en met externe meedenkers en in een constructieve en heel plezierige samenwerking met de mensen van Auping formulemanagement. Zo doen we het ’t allerliefst: samen met onze opdrachtgevers mooie programma’s bouwen en organiseren.

Met vijf teams gingen we aan de slag om invulling te geven aan de Customer Journey map en gezamenlijk een visie te vormen op thema klantgerichtheid. Het programma hadden we uitgewerkt in een mix van superactieve workshops, inspirerende presentaties,  brainstormsessies, teamopdrachten (bij BIG spelen we graag om de knikkers) en een lagerhuisdebat. Dat alles in een enorm tempo en zonder pauzes. Alhoewel…natuurlijk was er – we waren tenslotte aan de slag bij een bedrijf waar ze alles weten van slapen – wel ruimte voor een regelrechte ‘Powernap’. Zo konden wij – Willem (drummer) en Casper (toetsenist) – ook nog iets van onze muzikale uitspattingen kwijt.

Powernap bij Auping

Ondanks de afwezigheid van pauzes werd er keihard doorgewerkt, bleef het energieniveau hoog en was er volop interactie tussen de deelnemers. We hoefden eigenlijk bijna niks te doen want het ging vanzelf (met dank aan de keien van procesbegeleiders). Nou ja ‘niks doen’…. voortdurend prikkelen en stimuleren, real-time verwerken van de output uit alle werksessies, het leiden van het debat en inspiratie bieden in de vorm van een presentatie over de relatie tussen een beweeglijke organisatie, betrokken medewerkers en het omarmen van de klant is ook weer niet helemaal niks natuurlijk. En gelukkig we werden om de energie voortdurend aan te vullen ondertussen door de dames van de catering voorzien van niet alleen zelfgemaakt icetea, ijskoffie, smoothies en sapjes, maar ook van ontbijtgerechten van over de hele wereld: pannenkoeken, scones, bacon and eggs, yoghurt met vers fruit en nog veel meer. Het was heerlijk!

Customer Journey mappen bij Auping

Al met al een zeer geslaagd evenement met een geweldige opbrengst en een heel tevreden opdrachtgever. Wij zijn er trots op dat we een bijdrage mochten leveren in het samenstellen van het programma en dat we tijdens het event de gezagvoerders mochten zijn. Crew, grondpersoneel en passagiers: enorm bedankt voor deze mooie reis!